Recepta na sukces Oriflame

Jako niekwestionowany mistrz sprzedaży bezpośredniej, Oriflame posiada unikalny model biznesowy, który jest całkowicie zbudowany wokół sprzedaży bezpośredniej. Głównym celem firmy jest sprzedaż swoich produktów poprzez rozległą sieć dystrybutorów. Sprzedaż bezpośrednia umożliwia klientom poznanie nowych produktów poprzez swoich zaufanych doradców. Oto 5 największych tajemnic, dzięki którym Oriflame zawdzięcza swoją obecną pozycje na rynku. 1 – wysoka jakość. Każdy chce mieć pewność, że produkt który wyjmie z pudełka będzie miał taką samą jakość jak poprzedni. Oriflame o tym wie i wszystkie serie kosmetyków są tej samej wysokiej jakości. 2 – wykorzystanie możliwości internetu. Obecnie dysponujemy coraz mniejszą ilością czasu, który można przeznaczyć na kontakt z konsultantem. Internet pozwala poznać nowości bez wychodzenia z domu. 3 – bycie pomocnym. Głównym zadaniem konsultanta jest niesienie pomocy swoim klientom. Zarówno osobiście jak i zdalnie. 4 – budowanie nowy relacji. To najważniejszy cel  każdego konsultanta. 5 – tworzenie marki dla siebie poprzez pozytywną autoprezentację.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by WordPress

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress