ABC konsultantki Oriflame

Pierwsze kroki konsultantki

Na wstępie zachęcam Cię do podjęcia decyzji o przyłączeniu się do Klubu Oriflame.

To, że tu jesteś, świadczy o tym, że chcesz coś zmienić w swoim życiu, że masz odwagę wziąć los w swoje ręce i zawalczyć o niezależność finansową. Powodzenia! 🙂

Dlaczego warto nauczyć się sprzedaży?

“Każdy, absolutnie każdy musi nauczyć się sprzedawać. Nie ma znaczenia jak wspaniały jesteś, nie ma znaczenia jak świetne rzeczy robisz jeżeli świat o tym nie wie. Umiejętność sprzedawania, to jedna z kluczowych umiejętności, niezbędna, aby odnieść sukces.” Brian Tracy

Zasada jest prosta, im więcej sprzedajesz, tym więcej zarabiasz. Zachęcam Cię więc do tego, żeby sprzedawanie kosmetyków potraktować jak pracę i podejść do niej profesjonalnie. To pozwoli Ci zarabiać konkretne pieniądze. Poniżej kilka wskazówek dotyczących tego na co zwrócić uwagę, żeby sprzedawanie kosmetyków Oriflame dawało Ci oczekiwane zyski i satysfakcję.

Zbuduj bazę klientów

Znajdź chwilę na to, żeby spokojnie zastanowić się komu możesz pokazać katalog. Lista potencjalnych klientów jest absolutnie najważniejsza. Nawet najlepsze techniki sprzedaży niewiele Ci dadzą, jeśli nie będziesz wiedział, kto może u Ciebie kupować.

Kosmetyków używa każdy, więc na Twojej liście mogą znaleźć się wszyscy ludzie, z którymi masz kontakt: najbliższa rodzina, ciocie, wujkowie, kuzyni, kuzynki, sąsiedzi, znajomi itp.


Kto jeszcze?

Nie zapomnij o ludziach, u których Ty coś załatwiasz. Ty korzystasz z ich usług, a oni mogą skorzystać z Twoich. Dopisz więc fryzjerkę, dentystkę, panią w sklepie u której często robisz zakupy itp.

Pamiętaj, że Twoja lista powinna być zawsze otwarta! Za każdym razem kiedy ktoś jeszcze przyjdzie Ci do głowy, uzupełniaj swoją listę.


Metoda trójkątów

Przyjrzyj się osobom z listy. Załóżmy, że masz na niej 20 osób.  Czy wpisałaś jakąś koleżankę? Może Twoja koleżanka mogłaby pokazać katalog mamie i siostrze, a inna swojej cioci czy sąsiadce. Ktoś jeszcze może zabrać Twój katalog do pracy lub szkoły. Jeśli dobrze się zastanowisz to zauważysz, że z każdej osoby na liście możesz zrobić przynajmniej 3 osoby, które zobaczą Twój katalog. Liczba potencjalnych klientów urośnie więc z 20 do 60 osób.  Przy takiej ilości klientów zebranie zamówienia będzie prostym zadaniem.  Pamiętaj też, że nastawiając się na dużą sprzedaż, warto zainwestować w katalogi. Dobrzy sprzedawcy podkreślają, że korzystają z około 10 katalogów.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress